Free Shipping on orders over 50$

W czym możemy pomóc?

Poniżej znajdziesz informacje przygotowane przez nasz Zespół Wsparcia Technicznego, które pomogą Ci w pełni wykorzystać posiadany produkt i skutecznie rozwiązać ewentualne problemy.

Sterowniki i oprogramowanie

Sterowniki i oprogramowanie do urządzeń ARISTO dostępne są tutaj .

Instrukcje obsługi i warunki gwarancji

  • Instrukcja i warunki gwarancji nawigacji Aristo Voyager S505  znajduje się tutaj, w katalogu [ nawigacje / voyager_s505 / plik: ARISTO_VOYAGER_S505_Instrukcja_uzytkownika.pdf ]
  • Instrukcja i warunki gwarancji nawigacji Aristo Voyager S515HD znajduje się tutaj, w katalogu [ nawigacje / voyager_s515hd / plik: ARISTO_VOYAGER_S515HD_Instrukcja_obslugi.pdf ]
  • Instrukcja do notebooków modeli archiwalnych dostępne są tutaj w katalogu [ notebooki_pc / plik: Instrukcja_notebooka_ARISTO_Ver.2.0.pdf ] lub w podkatalogach poszczególnych modeli

Serwis

Autoryzowanym serwisem urządzeń Aristo jest CSN Orika Sp. z o.o. (www.orika.pltel. 71 79 29 330).
Serwis świadczy usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Aby zgłosić urządzenie do naprawy, należy wypełnić formularz na stronie www.orika.pl